Головна сторінка бізнес-порталу "Леонорм"

LeoMetr 2

Пропонуємо Вам замовляти Офіційні копії НД в електронному вигляді за допомогою інформаційної системи  "ЛЕОНОРМ-Інформ", або в магазині у нас на сайті, або листом на E-mail: mark@leonorm.lviv.ua ...

КОНТАКТИ НОВИНИ РЕЄСТРАЦІЯ МАГАЗИН НОРМАТИВНІ АКТИ ПОШУК (RUS)

 

                    З А К О Н   У К Р А Ї Н И

           Про порядок прийняття рішень про розміщення,
           проектування, будівництво ядерних установок
             і об'єктів, призначених для поводження з
               радіоактивними відходами, які мають
                    загальнодержавне значення


     Цей Закон установлює загальні правові засади прийняття рішень
про розміщення,  проектування,  будівництво  ядерних  установок  і
об'єктів,  призначених  для поводження з радіоактивними відходами,
які мають загальнодержавне значення.

     Стаття 1. Перелік ядерних установок і об'єктів,
               призначених для поводження з радіоактивними
               відходами, які мають загальнодержавне значення

     До ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з
радіоактивними  відходами,  які  мають  загальнодержавне значення,
належать:

     атомні електричні станції;

     атомні станції теплопостачання;

     дослідницькі ядерні реактори;

     об'єкти з переробки радіоактивних відходів  (крім  установок,
що включені до технологічного циклу ядерної установки, або сховища
для захоронення радіоактивних відходів);

     сховища, призначені для зберігання  відпрацьованого  ядерного
палива  або  високоактивних  радіоактивних  відходів  з  проектним
терміном зберігання понад 30 років (крім установок, що включені до
технологічного циклу ядерної установки);

     сховища, призначені  для захоронення відпрацьованого ядерного
палива або радіоактивних відходів.

     Стаття 2. Компетенція Верховної Ради України у
               прийнятті рішень про розміщення, проектування,
               будівництво ядерних установок і об'єктів,
               призначених для поводження з радіоактивними
               відходами, які мають загальнодержавне значення

     Рішення про  розміщення,  проектування,  будівництво  ядерних
установок і об'єктів,  призначених для поводження з радіоактивними
відходами,  які  мають  загальнодержавне   значення,   приймаються
Верховною  Радою  України шляхом прийняття відповідного закону про
розміщення,  проектування,  будівництво  ядерної   установки   або
об'єкта,  призначеного  для поводження з радіоактивними відходами,
які мають загальнодержавне значення.

     Рішення про  розміщення,  проектування,  будівництво  ядерних
установок і об'єктів,  призначених для поводження з радіоактивними
відходами,  Верховна Рада України приймає тільки в разі погодження
їх  розміщення  на  своїй  території місцевими органами виконавчої
влади і органами місцевого самоврядування.

     До Верховної  Ради  України  проект  закону  про  розміщення,
проектування,   будівництво   ядерної   установки   або   об'єкта,
призначеного для поводження з радіоактивними відходами,  які мають
загальнодержавне значення, подає Кабінет Міністрів України.

     Стаття 3. Компетенція місцевих органів виконавчої
               влади і органів місцевого самоврядування

     Рішення про погодження розміщення на своїй території  ядерних
установок і об'єктів,  призначених для поводження з радіоактивними
відходами,  які мають загальнодержавне  значення,  місцеві  органи
виконавчої влади і органи місцевого самоврядування приймають після
проведення  місцевого  дорадчого   опитування   громадян   України
(консультативного референдуму) з цього питання.

     Стаття 4. Зміст проекту закону про розміщення,
               проектування, будівництво ядерної установки
               або об'єкта, призначеного для поводження з
               радіоактивними відходами, які мають
               загальнодержавне значення

     У проекті  закону про розміщення,  проектування,  будівництво
ядерної установки  або  об'єкта,  призначеного  для  поводження  з
радіоактивними відходами,  які мають загальнодержавне значення,  в
обов'язковому порядку зазначаються:

     місце конкретного  майданчика,   де   планується   розміщення
установки або об'єкта;

     для ядерної   установки   (крім   сховищ  для  зберігання  та
захоронення ядерного палива) -  кількість  реакторів,  їх  тип  та
загальна характеристика;

     для сховищ  для  зберігання  та захоронення ядерного палива -
граничні параметри за обсягами,  загальні  характеристики  палива,
термін та загальні характеристики технології зберігання;

     для об'єктів,  призначених  для  поводження  з радіоактивними
відходами, - загальні  характеристики  радіоактивних  відходів  та
технологій   поводження  з  ними,  граничні  обсяги  радіоактивних
відходів та термін зберігання.

     Стаття 5. Обґрунтування прийняття закону про
               розміщення, проектування та будівництво
               ядерної установки або об'єкта, призначеного
               для поводження з радіоактивними відходами,
               які мають загальнодержавне значення

     До проекту закону про розміщення, проектування та будівництво
ядерної  установки  або  об'єкта,  призначеного  для  поводження з
радіоактивними відходами,  які  мають  загальнодержавне  значення,
додаються:

     техніко-економічне обґрунтування   створення   такої  ядерної
установки   або   об'єкта,   призначеного   для    поводження    з
радіоактивними відходами, та вибору запропонованого майданчика для
їх розміщення;

     висновок державної екологічної експертизи;

     результати консультативного референдуму, проведеного стосовно
розміщення   ядерної   установки  або  об'єкта,  призначеного  для
поводження  з  радіоактивними  відходами,  в  регіоні,   у   якому
розглядається така можливість;

     звіт щодо заходів з інформування суміжних держав про можливий
вплив у транскордонному контексті відповідно до закону;

     інші документи, якщо це передбачено законом.

     Стаття 6. Прийняття рішень щодо продовження терміну
               експлуатації існуючих ядерних установок
               і об'єктів, призначених для поводження з
               радіоактивними відходами, які мають
               загальнодержавне значення

     Рішення щодо  продовження   терміну   експлуатації   існуючих
ядерних   установок  і  об'єктів,  призначених  для  поводження  з
радіоактивними відходами,  які мають загальнодержавне  значення  і
потребують  внесення  змін до законодавства,  приймається у тому ж
порядку,  що  і  рішення  про  будівництво  ядерних  установок   і
об'єктів,  призначених  для поводження з радіоактивними відходами,
які мають загальнодержавне значення.

     Стаття 7. Прийняття рішень щодо розширення існуючих
               ядерних установок і об'єктів, призначених для
               поводження з радіоактивними відходами, які
               мають загальнодержавне значення

     Рішення щодо   розширення   існуючих   ядерних   установок  і
об'єктів,  призначених для поводження з радіоактивними  відходами,
які  мають загальнодержавне значення,  у разі якщо таке розширення
пов'язане з будівництвом реакторів  або  сховищ  (крім  тимчасових
сховищ у межах промислового майданчика ядерної установки),  на які
не поширюється дія цього Закону,  приймається в тому ж порядку, що
і   рішення  про  розміщення,  проектування,  будівництво  ядерних
установок і об'єктів,  призначених для поводження з радіоактивними
відходами, які мають загальнодержавне значення.

     Стаття 8. Особливості розгляду у Верховній Раді
               України проекту закону про розміщення,
               проектування, будівництво ядерної установки
               або об'єкта, призначеного для поводження з
               радіоактивними відходами, які мають
               загальнодержавне значення

     Проект закону  про  розміщення,   проектування,   будівництво
ядерної  установки  або  об'єкта,  призначеного  для  поводження з
радіоактивними відходами,  які  мають  загальнодержавне  значення,
доповідається  на  пленарному  засіданні  Верховної  Ради  України
членом Уряду,  що відповідає за реалізацію  державної  політики  у
відповідній сфері.

     Стаття 9. Прикінцеві положення

     1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

     2. Кабінету  Міністрів  України  протягом трьох місяців з дня
набрання чинності цим  Законом  привести  свої  нормативно-правові
акти у відповідність із цим Законом.


 Президент України                                        В.ЮЩЕНКО

 м. Київ, 8 вересня 2005 року
          N 2861-IV


Назад 


ПРОДУКЦІЯ ТА ПОСЛУГИ

СУПРОВІД ПРОДУКТІВ

 СИСТЕМИ

ПОСИЛАННЯ

КЛІЄНТИ

ДОПОМОГА

Сторінка "ЛЕОНОРМ" на facebook

  БД «Електронний Реєстр Технічних регламентів України Нова БД "Нормативно-правові документи ветеринарної медицини"   http://www.germiona.com.ua/  
 

 

Copyright © 2004-2023, ЛЕОНОРМ.